اسپنسر: بازی های بزرگ زیادی برای پلتفرم ایکس باکس در دست ساخت هستند
آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس برند ایکس باکس در اپیزود اخیر پادکست XboxEra شرکت کرده و درباره بازی های آینده پلتفرم ایکس باکس و برنامههای مایکروسافت در این زمینه سخن گفتهاست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
سال ۲۰۲۱ میلادی یک سال بزرگ و موفقیت آمیز برای پلتفرمهای ایکس باکس و مایکروسافت به عنوان یک ناشر بود. این کمپانی عناوینی مانند Psychonauts 2 ،Age of Empires 4 ،Forza Horizon 5 و Halo Infinite را طی سال میلادی گذشته روانه بازار کرد که همگی با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان همراه بودند. برای سال ۲۰۲۲ شرایط کمی متفاوت است و در لاین آپ فعلی مایکروسافت بازیهای زیادی به چشم نمیخورد و بازیهای انحصاری مورد انتظار ایکس باکس نظیر Fable ،Avowed و Perfect Dark فعلا مراحل ساخت را سپری میکنند.
به گفته آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس برند ایکس باکس مایکروسافت به دنبال تغییرا این شرایط است و میخواهد روند ساخت بازیها در استودیوهای مایکروسافت به مرحلهای برسد که به صورت سالانه و مداوم شاهد عرضه بازیهای بزرگ و جذاب زیادی برای پلتفرمهای مایکروسافت باشیم.
آقای اسپنسر اخیرا مهمان پادکست XboxEra بوده و درباره موضوعات مختلفی صحبت کردهاست. ایشان در این پادکست گفت:
بازی های بزرگ زیادی برای پلتفرم ایکس باکس در دست ساخت هستند و ما میخواهیم به شرایطی برسیم که بازیهای بزرگ و جذاب به صورت دائمی و بدون وقفه برای پلتفرمهای ایکس باکس عرضه شوند به طوری مخاطبان ما آن را قطعی بدانند. ما اکنون در حال آماده کردن مقدمات چنین شرایطی هستیم و مت بوتی و تیم اش و اعضای ZeniMax دارند روی این مسئله کار میکنند.
در حال حاضر دو بازی Redfall و Starfield برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شدهاند و از سوی دیگر و پایان مدت قرارداد انحصاری زمانی بودن Deathloop، این بازی برای Xbox Series X/S و ایکس باکس گیم پس منتشر میشود.